Inscrierea în clasa pregătitoare 2017-2018
- Metodologia privind inscrierea in invatamantul primar pentru anul scolar 2017-2018 - Click aici
- Calendarul inscrierii in invatamantul primar pentru anul scolar 2017-2018 - Click aici
- Precizari privind activitatea de evaluare psihosomatica - Click aici
- Circumscriptia scolara – Click aici
- Criterii specifice de departajare in vederea inscrierii copiilor in invatamantul primar, an scolar 2017-2018 – Click aici
- Planificarea evaluarii psihosomatice in unitatile de invatamant (evaluarea se va desfasura in intervalul orar 10-18, acolo unde nu este precizat) – Click aici
- Numarul de telefon TelVerde 0800816021 va fi disponibil in perioada 22.02.2017-13.04.2017, de luni pana joi in intervalul orar 8.00-16.30 si vineri in intervalul orar 8.00 – 14.00.
- Informatii in curs de actualizare
Ziua porților deschise – 24.02.2017
Intre orele 10.00-12.00 se vor desfășura activități împreună cu elevii școlii:
– ateliere de creație (clasa pregătitoare și clasa I)
– program de dansuri (clasa a III-a),
– vizitarea școlii
Intre orele 12.00-13.00 va avea loc prezentarea ofertei școlii pentru clasa pregătitoare și a condițiilor pe care le oferă școala.
In anul școlar 2017-2018 la clasa pregătitoare va fi introdus un program de instruire bazat pe principiile de învățare mediată, elaborate de Reuven Feuerstein, metode care vizează creștere a coeficientului de inteligență. Astfel se vor desfășura: programe de dezvoltare a percepției analitice, de dezvoltare a înțelegerii și exersarea citirii, de stimulare a observației și de exersare a aptitudinilor matematice.
Trainer: lector univ. dr. Ruxandra Foloștină
Pentru înscrierea în această clasă, la cererea părinților, copiii pot fi evaluați cu instrumentul „Gata pentru școală”.
Scopul de bază al acestui instrument este acela de a oferi un mijloc de determinare a nivelului de dezvoltare motorie, cognitivă și psihosocială a preșcolarului, în calitate de examen de bilanț.
Instrumentul furnizează informații pertinente părinților, viitoarelor învățătoare, în vederea cunoașterii cât mai profunde a copilului la intrarea în primul ciclu de învățământ. Facilitează instituirea din start a unei pedagogii diferențiate, în funcție de nivelul și de particularitățile de dezvoltare ale elevilor clasei pregătitoare. Există, de asemenea, și oportunitatea ca, prin evaluări repetate, să se poată determina progresele, ajutând la monitorizarea dezvoltării școlarului mic, stabilirea nivelului de dezvoltare psiho-intelectuală globală și pe ariile majore, în vederea instituirii măsurilor preventive sau pentru aprecierea aptitudinii de școlarizare.